Wat kost het budgetbeheer?
Intake / opstartkosten
- Voor het uitvoeren van alle werkzaamheden bij het opstarten van het budgetbeheer reken ik eenmalig
een bedrag van €100.
Maandelijks
- Voor de maandelijks te verrichten werkzaamheden reken ik een bedrag van €30 per maand.
Deze tarieven gelden zowel voor een alleenstaande als voor een echtpaar of samenwonenden.
Deze tarieven worden niet verhoogd als u problematische schulden hebt.
Reiskostenvergoeding intake-gesprek bij u thuis
Als het intake-gesprek bij u thuis plaats vindt reken ik alleen een reiskostenvergoeding
van € 0,20 per kilometer voor de het aantal kilometers boven de 100 km (heen-reis en terugreis samen).
Een paar voorbeelden:
- U woont op 45 km afstand van mijn woonplaats Dordrecht, dus totale reisafstand is 90 km.
U betaalt dan geen reiskostenvergoeding.
- U woont op 75 km afstand, dus totale reisafstand is 150 km. U betaalt dan een reiskostenvergoeding
van € 0,20 per km keer (150 - 100) km is totaal € 10,00.
- U woont op 120 km afstand, dus totale reisafstand is 240 km. U betaalt dan een reiskostenvergoeding
van € 0,20 per km keer (240 - 100) km is totaal € 28,00.